Stránka 2 z 5

Re: kontrolka přehřátí převodovky

Napsal: 08 srp 2010 20:47
od eliott
Koukni do Microcatu nebo RAVE :wink:

Re: kontrolka přehřátí převodovky

Napsal: 08 srp 2010 20:51
od libovka
A kde to najdu?Stejně si myslím že budu mít problém spíš v elektrice.Jelikož se mi to rozsvicí kdy chce.Už se mi dvakrát stalo že jsem ujel 1km a už to na mě svítilo a po chvíli zhaslo.Dnes jsem vyjížděl z křižovatky a jen to na mě dvakrát bliklo.

Re: kontrolka přehřátí převodovky

Napsal: 08 srp 2010 21:00
od eliott
Jelikož oba fungují jako spínač a myslím kostry, viděl bych to na prošoupanou izolaci.

Re: kontrolka přehřátí převodovky

Napsal: 09 srp 2010 07:26
od RudaK
eliott píše:Jelikož oba fungují jako spínač a myslím kostry, viděl bych to na prošoupanou izolaci.

Mě se to dotýkalo kostry u čidla přímo ( byla uvolněná ta objímka,co drží olejovou trubku ) . Stačilo jen popotáhnout trubku,aby se to té kostry nedotýkalo a utáhnout objímku . A už to funguje jak má . :dance
p.s. to čidlo je vespod vlevo po směru jízdy,jako by za chladičem ,o který to kostřilo ..... :Sorry: a de o D1 teda :Sorry:

Re: kontrolka přehřátí převodovky

Napsal: 03 dub 2011 10:43
od Benjamin
Ahoj přátelé, prosím vás o radu...mám DII automat...

Včera jsem jel 270 km z Bratislavy domů s nově namontovaným pevnostňákem. Po pár kilometrech jsem si všiml, že svítí kontrolka přehřátí převodovky a ne a ne zhasnout...a když tak jen na 15 sekund třeba. Netáhl jsem žádný vlek a s autem jel opatrně. SPZ nově umístěnou na mřížku před chladičem jsem pro jistotu sundal, aby lépe proudil vzduch (nevím, jak je převodovka chlazená?) Ničemu to však nepomohlo.

Po hodinové odstávce cca. po 30 km (u Patrika v Grobu na husačince :wink: tímto mu děkuji za pomoc) kontrolka zhasla, ale po dalších 10 km se rozsvítíla znovu. Zbylých 200 km jsem vysledoval přibližně to, že když se na dálnici zamknul měnič na 4, tak kontrolka zhasla po 5 min, jak jsem ale sjel z dálnice, 3-4 přeřezaní a hned se zase rozsvítila :(

Převodovka je čerstvě vyservisovaná (výměna filtrů, oleje - odborně v Kojetíně) cca před 1500 km. Dole maličko sákne, ale jen visí kapky, ale loužička na zemi nikdy žádná, takže jen nepatrně. Momentálně když jedu po městě tak kontrolka chvíli svítí chvíli ne...na zbláznění...

Koncem týdne se snad ještě znova dostanu do Kojetína...přesto budu vděčný za každou radu...od Vánoc jsem si ještě nezajezdil jak furt něco řeším :(

Díky Benja

Re: kontrolka přehřátí převodovky

Napsal: 03 dub 2011 10:56
od DanoDEF
... tak zrejme ti pevnostak nepusti vzduch na chladic oleja automatu. Co mas za pevnostak ?

Re: kontrolka přehřátí převodovky

Napsal: 03 dub 2011 17:35
od Benjamin
Mám nárazník od ORC z Bratislavy. Naviják je těsně pod hlavním chladičem a když vlezu pod auto, tak za navijákem ani nárazníkem žádný chladič, kterému by to bránilo v přívodu vzduchu už nevidím...musím se podívat pořádně :Ja blb: Je tedy hlavní chladič a někde před ním úplně v dolní části je umístěn chladic převodovky? Auto jsem bohužel bez nárazníku neviděl nikdy a je pravda tedy, že pod navijákem mám plotnu, která není nějak perforovaná, takže chladič nemůže sát moc vzduchu zespoda.

Ten samý nárazník s navijákem už má na automat třeba maryan už přes rok a tuším, že žádné problémy nezaznamenal...tak je mi to divný, před montáží jsem to s ním konzultoval a o žádných takových problémech nemluvil a to s autem jezdí denně.

Re: kontrolka přehřátí převodovky

Napsal: 03 dub 2011 20:37
od Benjamin
Řešil tu už někdo přemístění chladiče automatické převodovky? :?

Re: kontrolka přehřátí převodovky

Napsal: 03 dub 2011 20:46
od Miky_CZ
nez resit premisteni kdyz na jinem aute to funguje, co takhle zkusit prvni tech chladic zkouknout, jestli neni plny bahna, pripadne zkusit mu tam nejak dostat vice vzduchu

pripadne koupit teto chladic, je sice pro pridavnou prevodovku ale pry o neco snizi teplotu oleje i v hlavni prevodovce

http://www.offroad4x4shop.cz/detail/dis ... ovku-lt230" onclick="window.open(this.href);return false;
http://land-rover.eliott.in/nahradni-di ... t230/1024/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: kontrolka přehřátí převodovky

Napsal: 03 dub 2011 21:10
od Benjamin
Miky_CZ píše:nez resit premisteni kdyz na jinem aute to funguje, co takhle zkusit prvni tech chladic zkouknout, jestli neni plny bahna, pripadne zkusit mu tam nejak dostat vice vzduchu

pripadne koupit teto chladic, je sice pro pridavnou prevodovku ale pry o neco snizi teplotu oleje i v hlavni prevodovce

http://www.offroad4x4shop.cz/detail/dis ... ovku-lt230" onclick="window.open(this.href);return false;
http://land-rover.eliott.in/nahradni-di ... t230/1024/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mrknu na to, už mě to taky napadlo. Bahno tam nebude určitě...při instalaci to bylo čistý a do terénu jsem nejel...budu muset ten nárazník asi sundat a podívat se jak to tam pořádně je...

Nemohlo by to být jenom čidlo nebo podobně? I když to by byla moc velká náhoda, že to začlo hned po instalaci nárazníku..

Re: kontrolka přehřátí převodovky

Napsal: 03 dub 2011 21:12
od Miky_CZ
jeste nez bych zacal neco kuchat tak se zkus podivat, jestli je tam dost oleje

Re: kontrolka přehřátí převodovky

Napsal: 03 dub 2011 21:26
od DanoDEF
... aby si mal predstavu kde je ten chladic

Re: kontrolka přehřátí převodovky

Napsal: 03 dub 2011 21:27
od Benjamin
Miky_CZ píše:jeste nez bych zacal neco kuchat tak se zkus podivat, jestli je tam dost oleje
jj to bylo první co mě napadlo...

Právě mi psal maryan....že on i Ivan Jezbera mají úplně stejné nárazníky a ještě k tomu SPZ na mřížce před chladičem a žádný problém - oba mají automaty. Takže je možné, že je to opravdu náhoda a chyba bude někde jinde....že by opravdu to čidlo nebo nějaké kontakty na něm? To, že byla odpojená baterka by snad nemělo mít žádný vliv předpokládám?

Re: kontrolka přehřátí převodovky

Napsal: 03 dub 2011 21:28
od Benjamin
DanoDEF píše:... aby si mal predstavu kde je ten chladic
Díky moc Dano, dneska jsem se konečně trochu zorientoval v Rave a našel stejné obrázky....vypadá to ale, že chladičem to nebude, na ostatních autech to funguje...

Re: kontrolka přehřátí převodovky

Napsal: 03 dub 2011 22:31
od MadTom
Šel bych nejdřív po tom čidle a drátech k němu. Jestli se nepletu, tak je to jenom spínač. Jestli po něm někdo ťuknul nebo ho trošku víc líznul wapkou při umývání před instalací, může to teď blbnout.

Re: kontrolka přehřátí převodovky

Napsal: 03 dub 2011 22:43
od Benjamin
MadTom píše:Šel bych nejdřív po tom čidle a drátech k němu. Jestli se nepletu, tak je to jenom spínač. Jestli po něm někdo ťuknul nebo ho trošku víc líznul wapkou při umývání před instalací, může to teď blbnout.
A ukáže něco takového i nanocom? Jak jsi na tom koncem týdne Tomáši? Pátek, sobota? Když seženu ten starý nanocom, tak bych se stavil... :wink:

Re: kontrolka přehřátí převodovky

Napsal: 04 dub 2011 11:12
od libovka
Já měl v háji dráty k tomu čidlu.Prošoupaly se mezi chladičem vody chladičovou stěnou.

Re: kontrolka přehřátí převodovky

Napsal: 04 dub 2011 13:33
od Benjamin
libovka píše:Já měl v háji dráty k tomu čidlu.Prošoupaly se mezi chladičem vody chladičovou stěnou.

A pak to svítilo pořád? Pujdu nejdřív po drátech, taky doufám, že je to čidlo.
Jen mne mate to, že se to zhasínalo na dálnici, kdy se zamknul hydroměnič na 4 rychlosti nad 80kmh a ochladila se převodovka a zase rozsvicovalo ve meste, kde auto začlo řadit...to mě trochu nahlodává...že to dává vesměs smysl, ta pravidelnost rozsvěcení kontrolky :?

Re: kontrolka přehřátí převodovky

Napsal: 04 dub 2011 14:36
od libovka
No mě se to rozsvicelo třeba po 1 kilometru jízdy.Prostě si to dělalo co chtělo.

Re: kontrolka přehřátí převodovky

Napsal: 07 dub 2011 23:27
od Benjamin
Tak jsem se dneska k tomu poprvé aspoň na chvíli dostal. Umístěním navijáku to není - ten je az pod chladiči a proudění vzduchu na chladič nebrání a stejně tak by to nemělo být novým nárazníkem.

Zbývají dvě možnosti:
1) čidlo a dráty k němu
2) nespouští větrák

Dnes jsem ujel cca 10 km, pak auto odstavil a po 20 min se mi zdály motor i převodovka stále nadměrně zahřáté, proto mám obavy jestli se větrák vůbec spouští. Pokud by se nespouštěl, tak by ale měla vylítnout i teplota motoru ne krom rozsvěcení kontrolky přehřátí převodovky? Na druhou stranu vím, že rafička teploty v Disco II za moc nestojí, ale přeci jenom?

Je nějaký snadný způsob, jak poznám, že je větrák funkční? Třeba to mám nechat blafat na volnoběh jestli se spustí po chvíli nebo nějaký jiný fígl? Zítra jedu 300km, tak z toho nemám nejlepší pocit :?

Díky za každou radu.