rejd u DII
Moderátor: Miky_CZ
- libovka
- Příspěvky: 1993
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
rejd u DII
Když zatočím do prava tak mám volant o čtvrt otáčky víc než když zatočím do leva.Takzvaně má jednu a třičtvrtě otáčky,ale v levém rejdu má jeden a půl otáčky.Je to tak správně???
- libovka
- Příspěvky: 1993
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: rejd u DII
To nikdo netočíte volantem?
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: rejd u DII
Já točím, ale nesleduju takové detaily
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: rejd u DII
Nevím, ale tohoto bych si snad ani nevšiml. Jinak točím, točím
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- zbynek
- Příspěvky: 822
- Registrován: 01 bře 2007 21:00
- tel.: 724258113
- auto: DII 99
- Bydliště: Děčín Czech Republik
- Kontaktovat uživatele:
Re: rejd u DII
Teda, ty máš starosti Čoveče ty na každou otázku založíš nové téma.......
Všechno má svůj čas........
Re: rejd u DII
A zkoušel jsi, jestli doprava auto opíše stejnou kružnici jako doleva? Rejd se dá seřídit.libovka píše:Když zatočím do prava tak mám volant o čtvrt otáčky víc než když zatočím do leva.Takzvaně má jednu a třičtvrtě otáčky,ale v levém rejdu má jeden a půl otáčky.Je to tak správně???
Discovery I, 300TDi, r.v.1997
Re: rejd u DII
ja by som urcite isiel na geometriu.tam ti to nastavia
Re: rejd u DII
taky muze byt jeden doraz ztraceny..
DII TD5 novy gzycht; manual
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..
- libovka
- Příspěvky: 1993
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: rejd u DII
geometrie je v poho a dorazy jsou tam oba.
Re: rejd u DII
geometria moze byt v poriadku nemusi ti auto nikde tahat ani zrat gumi a a moze to byt posunute na geometrii sa to da presne nastavit
Re: rejd u DII
jeden doraz moze byt nastaveny inac ako druhy
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- libovka
- Příspěvky: 1993
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: rejd u DII
Dorazy jsou oba stejně.Já bych to serídil,ale spojovačka co je od řízení se nedá už seřídit.
Re: rejd u DII
Teraz nerozumiem...oba dorazy mas rovnako nastavene a auto Ti do jednej strany viac zataca? Oba dorazy plnia funkciu dorazov? Alebo inac...ked vytocit kolesa ja jednu aj druhu stranu je medzera medzi pneu a ramenom( radius arm) rovnaka?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: rejd u DII
VČERA JSEM TO ZKUSIL, A MÁM TAKY PRAVÝ TROŠKU VÍC...
Re: rejd u DII
A ako si na to prisiel? co si meral?Jindra píše:VČERA JSEM TO ZKUSIL, A MÁM TAKY PRAVÝ TROŠKU VÍC...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: rejd u DII
mam pocit, ze defaultne je na pravo trochu vacsi rejd.
ja som to zistil tak, ze mi 32" guma pri plnom pravom trochu sucha a pri plnom lavom nie. samozrejme, ze je to len o nastaveni dorazu...
ja som to zistil tak, ze mi 32" guma pri plnom pravom trochu sucha a pri plnom lavom nie. samozrejme, ze je to len o nastaveni dorazu...
- libovka
- Příspěvky: 1993
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: rejd u DII
Při zatáčení doprava mám volant o čtvrt otáčky dál než na driuhou stranu.Myslím si spíš že je to tím že při zatáčení doprava se to zarazí o doraz na levém kole.No a jak je levé spojené s pravým spojovačkou tak se to v těch čepech našponuje a o to víc se dá otočit volant.
Zkrátka doprava je doraz přes dvě spojovačky a doleva je doraz přes jednu spojovačku.
Zkrátka doprava je doraz přes dvě spojovačky a doleva je doraz přes jednu spojovačku.
Re: rejd u DII
tato argumentacia je sice mozna, ale znamena volu v capoch a riadeni...to urcite nieje dobre. Skor sa priklanam k nastaveniu dorazov. Anyway...ked ide auto rovno mas volant tiez v rovine?
priznam sa, ze ma doteraz nenapadlo spocitat kolko otacok volantu je na ktoru stranu...pre mna je dolezity len fakt, ze mam dorazy nastavene na maximum( resp. minimum) - tzn. maximalne vytocenie kolies. Nastavene tak, aby mi pri plnom zatoceni kolesa len uplne jemne drhli o ramena. Toto nastavenie sa u mna lisi podla toho ake pneu a disky pouzijem.
Este vec...pri zvidhnutom aute sa meni geometria prednej napravy - posuva sa cela dolava. Tym padom sa menia aj uhly prednych ramien a niesu uz kolmo na napravu, ale mierne sikmo. Tym padom moze vzniknut jav, ze do jednej strany sa nastavit vacsie vytocenie ako do druhej. Toto je iba teoreticka uvaha...neviem ako vplyv to ma v praxi.
priznam sa, ze ma doteraz nenapadlo spocitat kolko otacok volantu je na ktoru stranu...pre mna je dolezity len fakt, ze mam dorazy nastavene na maximum( resp. minimum) - tzn. maximalne vytocenie kolies. Nastavene tak, aby mi pri plnom zatoceni kolesa len uplne jemne drhli o ramena. Toto nastavenie sa u mna lisi podla toho ake pneu a disky pouzijem.
Este vec...pri zvidhnutom aute sa meni geometria prednej napravy - posuva sa cela dolava. Tym padom sa menia aj uhly prednych ramien a niesu uz kolmo na napravu, ale mierne sikmo. Tym padom moze vzniknut jav, ze do jednej strany sa nastavit vacsie vytocenie ako do druhej. Toto je iba teoreticka uvaha...neviem ako vplyv to ma v praxi.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- libovka
- Příspěvky: 1993
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: rejd u DII
Vůle v čepech není určitě protože mám vše nové.
- Land Lover
- Příspěvky: 81
- Registrován: 02 kvě 2008 19:05
- auto: LR Discovery II Td5
Re: rejd u DII
nedalo mi to a taky sem to zkusil zarejdovat, a mám to taky jinak...
v příručce píšou ... počet otáčet od dorazu k dorazu 3,5
to by mělo znamenat na každou stranu 1,75 otáčky
tak nevim
v příručce píšou ... počet otáčet od dorazu k dorazu 3,5
to by mělo znamenat na každou stranu 1,75 otáčky
tak nevim