rejd u DII

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1993
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

rejd u DII

#1 Příspěvek od libovka » 18 úno 2010 17:34

Když zatočím do prava tak mám volant o čtvrt otáčky víc než když zatočím do leva.Takzvaně má jednu a třičtvrtě otáčky,ale v levém rejdu má jeden a půl otáčky.Je to tak správně???

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1993
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: rejd u DII

#2 Příspěvek od libovka » 20 úno 2010 19:51

To nikdo netočíte volantem? :hmm:

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: rejd u DII

#3 Příspěvek od eliott » 20 úno 2010 21:03

Já točím, ale nesleduju takové detaily :mrgreen:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: rejd u DII

#4 Příspěvek od MOPADŽI » 21 úno 2010 17:52

Nevím, ale tohoto bych si snad ani nevšiml. Jinak točím, točím :wink:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
zbynek
Příspěvky: 822
Registrován: 01 bře 2007 21:00
tel.: 724258113
auto: DII 99
Bydliště: Děčín Czech Republik
Kontaktovat uživatele:

Re: rejd u DII

#5 Příspěvek od zbynek » 21 úno 2010 21:15

Teda, ty máš starosti :shock: Čoveče ty na každou otázku založíš nové téma....... :roll:
Všechno má svůj čas........

Pavel C
Příspěvky: 188
Registrován: 14 srp 2007 14:08
Bydliště: teď už kósek od Brna

Re: rejd u DII

#6 Příspěvek od Pavel C » 22 úno 2010 11:22

libovka píše:Když zatočím do prava tak mám volant o čtvrt otáčky víc než když zatočím do leva.Takzvaně má jednu a třičtvrtě otáčky,ale v levém rejdu má jeden a půl otáčky.Je to tak správně???
A zkoušel jsi, jestli doprava auto opíše stejnou kružnici jako doleva? Rejd se dá seřídit.
Discovery I, 300TDi, r.v.1997

ligi
Příspěvky: 33
Registrován: 20 kvě 2008 21:57
Bydliště: Košice

Re: rejd u DII

#7 Příspěvek od ligi » 26 úno 2010 20:20

ja by som urcite isiel na geometriu.tam ti to nastavia

Uživatelský avatar
witoldo
Příspěvky: 116
Registrován: 04 pro 2008 22:49
Bydliště: Tesin

Re: rejd u DII

#8 Příspěvek od witoldo » 28 úno 2010 18:05

taky muze byt jeden doraz ztraceny..
DII TD5 novy gzycht; manual
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1993
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: rejd u DII

#9 Příspěvek od libovka » 28 úno 2010 18:24

geometrie je v poho a dorazy jsou tam oba.

ligi
Příspěvky: 33
Registrován: 20 kvě 2008 21:57
Bydliště: Košice

Re: rejd u DII

#10 Příspěvek od ligi » 28 úno 2010 20:14

geometria moze byt v poriadku nemusi ti auto nikde tahat ani zrat gumi a a moze to byt posunute na geometrii sa to da presne nastavit

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: rejd u DII

#11 Příspěvek od teslo » 01 bře 2010 12:56

jeden doraz moze byt nastaveny inac ako druhy :idea: :wink:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1993
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: rejd u DII

#12 Příspěvek od libovka » 01 bře 2010 14:27

Dorazy jsou oba stejně.Já bych to serídil,ale spojovačka co je od řízení se nedá už seřídit.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: rejd u DII

#13 Příspěvek od teslo » 02 bře 2010 08:06

Teraz nerozumiem...oba dorazy mas rovnako nastavene a auto Ti do jednej strany viac zataca? Oba dorazy plnia funkciu dorazov? Alebo inac...ked vytocit kolesa ja jednu aj druhu stranu je medzera medzi pneu a ramenom( radius arm) rovnaka?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Jindra
Příspěvky: 173
Registrován: 11 srp 2006 13:58
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Re: rejd u DII

#14 Příspěvek od Jindra » 02 bře 2010 15:07

VČERA JSEM TO ZKUSIL, A MÁM TAKY PRAVÝ TROŠKU VÍC...

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: rejd u DII

#15 Příspěvek od teslo » 02 bře 2010 15:48

Jindra píše:VČERA JSEM TO ZKUSIL, A MÁM TAKY PRAVÝ TROŠKU VÍC...
A ako si na to prisiel? co si meral?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: rejd u DII

#16 Příspěvek od visby » 02 bře 2010 15:54

mam pocit, ze defaultne je na pravo trochu vacsi rejd.

ja som to zistil tak, ze mi 32" guma pri plnom pravom trochu sucha a pri plnom lavom nie. samozrejme, ze je to len o nastaveni dorazu...

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1993
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: rejd u DII

#17 Příspěvek od libovka » 02 bře 2010 17:53

Při zatáčení doprava mám volant o čtvrt otáčky dál než na driuhou stranu.Myslím si spíš že je to tím že při zatáčení doprava se to zarazí o doraz na levém kole.No a jak je levé spojené s pravým spojovačkou tak se to v těch čepech našponuje a o to víc se dá otočit volant.
Zkrátka doprava je doraz přes dvě spojovačky a doleva je doraz přes jednu spojovačku.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: rejd u DII

#18 Příspěvek od teslo » 03 bře 2010 08:14

tato argumentacia je sice mozna, ale znamena volu v capoch a riadeni...to urcite nieje dobre. Skor sa priklanam k nastaveniu dorazov. Anyway...ked ide auto rovno mas volant tiez v rovine?
priznam sa, ze ma doteraz nenapadlo spocitat kolko otacok volantu je na ktoru stranu...pre mna je dolezity len fakt, ze mam dorazy nastavene na maximum( resp. minimum) - tzn. maximalne vytocenie kolies. Nastavene tak, aby mi pri plnom zatoceni kolesa len uplne jemne drhli o ramena. Toto nastavenie sa u mna lisi podla toho ake pneu a disky pouzijem.

Este vec...pri zvidhnutom aute sa meni geometria prednej napravy - posuva sa cela dolava. Tym padom sa menia aj uhly prednych ramien a niesu uz kolmo na napravu, ale mierne sikmo. Tym padom moze vzniknut jav, ze do jednej strany sa nastavit vacsie vytocenie ako do druhej. Toto je iba teoreticka uvaha...neviem ako vplyv to ma v praxi.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1993
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: rejd u DII

#19 Příspěvek od libovka » 03 bře 2010 11:45

Vůle v čepech není určitě protože mám vše nové.

Uživatelský avatar
Land Lover
Příspěvky: 81
Registrován: 02 kvě 2008 19:05
auto: LR Discovery II Td5

Re: rejd u DII

#20 Příspěvek od Land Lover » 04 bře 2010 21:08

nedalo mi to a taky sem to zkusil zarejdovat, a mám to taky jinak...

v příručce píšou ... počet otáčet od dorazu k dorazu 3,5
to by mělo znamenat na každou stranu 1,75 otáčky
tak nevim

Odpovědět