EAS

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kopec77
Příspěvky: 105
Registrován: 25 zář 2009 18:09
Kontaktovat uživatele:

Re: EAS

#21 Příspěvek od Kopec77 » 06 lis 2009 08:47

Tak jsem sehnal celé CDéčko je tam workshop manual pro New Range Rover, Range Rover a Defender. Plus technická literatura a diagnostické informace.
Problém je že to má 500MB. Bud to můžu upnout na web, ale jen dočasně, nebo pokud máte někdo prostor kde by to bylo trvale tak písněte.

pathfindera
Příspěvky: 6
Registrován: 03 bře 2009 20:31
Bydliště: Slovensko

Re: EAS

#22 Příspěvek od pathfindera » 06 lis 2009 09:36

Worskshop manual na P38 to je niakych 20 MB na adrese:http://uloz.to/1670954/workshop-manual- ... 26eng-.pdf
A na opravu blacku je velmi dobre popisane aj obrazkamy na strankehttp://www.rover-renovations.com/kb_results.asp?ID=24

Uživatelský avatar
Kopec77
Příspěvky: 105
Registrován: 25 zář 2009 18:09
Kontaktovat uživatele:

Re: EAS

#23 Příspěvek od Kopec77 » 06 lis 2009 11:16

Díky, už to stahuju. Blok jsem právě vyměnil, necelá hodinka práce až na to počasí.
jediné kde jsem měl problém bylo vytáhnout konektor. Tak jsem ho tam nechal a nový blok pořádně připájel a zasmrštil. Stejně si myslím že to bude jistější než znova krimplovaný konektor.


edit: už jsem to stáhl. Je to to samé co na tom CD.

Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 353
Registrován: 23 bře 2008 15:27
auto: Discovery 3 4.4 V8
Bydliště: Praha

Re: EAS

#24 Příspěvek od Marťas » 06 lis 2009 12:50

pathfindera píše:Worskshop manual na P38 to je niakych 20 MB na adrese:http://uloz.to/1670954/workshop-manual- ... 26eng-.pdf
A na opravu blacku je velmi dobre popisane aj obrazkamy na strankehttp://www.rover-renovations.com/kb_results.asp?ID=24
Děkuji velice...to jsem přesně potřeboval :wink:
Range Rover 4.6 Mk II

Uživatelský avatar
Kopec77
Příspěvky: 105
Registrován: 25 zář 2009 18:09
Kontaktovat uživatele:

Re: EAS

#25 Příspěvek od Kopec77 » 06 lis 2009 14:41

Tak zase jezdíme, zvedáme, klesáme. Díky Eliote.

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: EAS

#26 Příspěvek od OC » 29 lis 2009 19:13

Kdybyste nebyli líní prohledat fórum :( ... workshop manuál už je dááávno na mých stránkách, odkazy kupříkladu zde, zde, zde, ...
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Bača
Příspěvky: 51
Registrován: 20 zář 2009 15:36
tel.: 733749581
auto: Range Rover P38
Bydliště: Plzen

Re: EAS

#27 Příspěvek od Bača » 26 led 2010 18:39

tak to ja jsem vymenil mechy,kompresor,jeden ventil a kazdou noc mi padne predek :? vipada to docela komicky 8) a kdys jsem byl u eliota tak to tipnul na ventilovi blok...a susicka vzduchu docetl jsem se ze to ma taky vliv na eas :?: ale uz nepsali v cem v mechach musi byt suchej vzduch??? :?:

MadTom
Příspěvky: 14995
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: EAS

#28 Příspěvek od MadTom » 26 led 2010 18:51

Po zkušenostech s D2 s měchma vzadu, které mi zamrzli v prosinci, bych řekl že ten suchý vzduch tam musí být proto, aby to v zimě nezamrzalo (hlavně ventily) a dále proto, ay to pokud možno nerezavělo - teda hlavně ty kovové části v kompresoru a ventilech.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Bača
Příspěvky: 51
Registrován: 20 zář 2009 15:36
tel.: 733749581
auto: Range Rover P38
Bydliště: Plzen

Re: EAS

#29 Příspěvek od Bača » 26 led 2010 19:09

dik a Fokus.... :hmm: ..jeste ze ja se nemusim delit :mrgreen: :mrgreen:

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: EAS

#30 Příspěvek od OC » 27 led 2010 07:23

(Jen pro jistotu připomínám, že blok ventilů je u mne v případě potřeby k dispozici, pokud jej nebude chtít Eliott, který před časem projevil zájem... Eliotte? Sušička případně taky, ovšem na té není co zkazit a měnit ji smysl nemá, vyjma toho, že případně může být docela vhodné vyměnit náplň :idea: )
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

alexander69
Příspěvky: 7
Registrován: 07 pro 2009 09:18
tel.: +421918557713
auto: RR 2,5DSE

Re: EAS susicka

#31 Příspěvek od alexander69 » 17 dub 2010 15:46

napln sa da lahko regenerovat, je to klasicky silicagel. Treba ho len vysypat do nejakeho hrnca a strcit na 1.5 hodiny do truby na 130°C.

Uživatelský avatar
Palic
Příspěvky: 194
Registrován: 13 úno 2010 11:38
tel.: LG Optimus 2x
auto: Disco Offroad
Bydliště: Piešťany

Re: EAS

#32 Příspěvek od Palic » 17 dub 2010 19:01

Hosi mne robi EAS tiez neplechu. Jazdim normalne na vypnutych konektoroch, ci uz ventilovy blok, ale aj kompresor, pretoze ked su zapate, tak kompresor nevyda ani hlasku(a mal by byt isto funkcny, pretoze bol nedavno meneny) a ventilovy blok mi pusta uplne an brucho predok auta. Takze pocitam, ze mam asi nejaky ten solenoid v prdely. Stalo sa to niekomu? A popripade, ked mam konektor od kompresoru vypaty a znovu ho zapnem, kompresor by mal fachcit hned nie? Netreba to cez diagnostiku aktivovat?
Disco I 300tdi, terrafirma +2" +2" bodylift, 285/75 R16 T3(Tagom), Recaro rs 2000, 2xpevnostny naraznik, svetelna rampa, vyfuk doboku 2xnavijak so syntetikou, Garmin Street pilot III, CB/PMR, Hi lift, hifi
LR+

Uživatelský avatar
Roger
Příspěvky: 245
Registrován: 20 bře 2008 21:13
tel.: 608464777
auto: Land Rover
Bydliště: Praha i jinde
Kontaktovat uživatele:

Re: EAS

#33 Příspěvek od Roger » 17 kvě 2010 09:36

Nevite nekdo co znamena tahle chyba?
FL Signal Incorrect
FR Signal Incorrect
Land Rover 90

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: EAS

#34 Příspěvek od alap » 17 kvě 2010 09:50

Špatný signál z předních čidel. Častá chyba, někdy stačí vymazat a zase jezdit, jindy to značí problém čidel, které za chvilku odejdou. Nebo odešli.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

MadTom
Příspěvky: 14995
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: EAS

#35 Příspěvek od MadTom » 17 kvě 2010 10:25

FL - front left - přední levé
FR - front right - přední pravé
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Roger
Příspěvky: 245
Registrován: 20 bře 2008 21:13
tel.: 608464777
auto: Land Rover
Bydliště: Praha i jinde
Kontaktovat uživatele:

Re: EAS

#36 Příspěvek od Roger » 17 kvě 2010 10:43

Daj se nejak vymenit? Ja sem to zkousel vynulovat pres EAS Buddy V3, ale porad mi to tam naskakuje.
Land Rover 90

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: EAS

#37 Příspěvek od eliott » 17 kvě 2010 11:40

Tak jsou buď čidla KO, nebo někde přelomený drát ve svazku, i to už jsem řešil.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Roger
Příspěvky: 245
Registrován: 20 bře 2008 21:13
tel.: 608464777
auto: Land Rover
Bydliště: Praha i jinde
Kontaktovat uživatele:

Re: EAS

#38 Příspěvek od Roger » 17 kvě 2010 13:46

Eliote mas je skladem? Apropos je slozite je vymenit?
Land Rover 90

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: EAS

#39 Příspěvek od eliott » 17 kvě 2010 14:01

Jsou skladem, výměna cca 20 min
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Odpovědět