No ty to raději na těch svých gumách nezkoušej
Když jsem si vezl Rangieho z Anglie, tak i původní 3,5 l V8 jel pěkně, když navzdory svému věku a poměrně skromným 132 koním téměř atakoval 160km/h. Nicméně původní tachometr a vlastně i ten nový, mající původní mechanický náhon, jsou docela pěkní lháři. Kontroloval jsem ho o víkendu a když ukazoval 90mil/h (145km/h) auto jelo skutečných 128km/h, což odpovídá odchylce blížící se spíš těm 12-ti% než 10-ti%. Ale 185km/h je pořád moc pěkná rychlost, kór s kulisou burácení nepříliš odhlučněného osmihrnce se sportovním výfukem. Krásná muzika
a ten pocit, že člověk dělá něco co není košer, je stejně opojný pro chlapa s krizí středního věku, jako pro puberťáka
Už to, že člověk kašle na moderní instantní přibližovadla a jezdí veteránem, není nic, za co by dnešní společnost tleskala, pak navíc je to nechutný offroad s ještě nechutnějším osmiválcem chrlícím tuny CO2 do ovzduší (ve skutečnosti zlomek toho, co vyprdí průměrná kráva
) a ještě ke všemu se řítí po dálnici naprosto nepřijatelnou rychlostí
Jo, jinak díky za chvály, přesto, že Rangie je tak trochu never ending story co se dodělávek a různých výměn dílů, které byly šlápnutím vedle týká, tak mi jeho denní používání pořád dělá radost.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE