Rekonstrukce Defika na Vemblouda (puvodne Sundani boudy)

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Rekonstrukce Defika (puvodne Sundani boudy)

#61 Příspěvek od turby » 26 zář 2010 15:55

To bych se z toho p....l, dosel argon :-) Ale vsechno mam nabodovany, tak uz jen dovarit.
Přílohy
IMG_6956.jpg
(158.9 KiB) Staženo 1951 x
IMG_6958.jpg
(101.91 KiB) Staženo 1940 x
IMG_6959.jpg
(114.66 KiB) Staženo 1938 x
IMG_6960.jpg
(103.01 KiB) Staženo 1937 x
IMG_6961.jpg
(102.07 KiB) Staženo 1941 x
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce Defika (puvodne Sundani boudy)

#62 Příspěvek od eliott » 26 zář 2010 16:42

Tak to byl ten rám opravdu v dobrém stavu.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Rekonstrukce Defika (puvodne Sundani boudy)

#63 Příspěvek od turby » 26 zář 2010 18:24

nastesti ano

tak jsem se uz asi rozmyslel jak osetrim ram a podvozek:

dovnitr
1) surik s fermezi
2) mozna formex extra, ale to jeste nevim
3) Teroson - Terotex HV 400 (vosk)

ven / podvozek
1) surik s fermezi
2) formex extra
3) nejakou vrchni syntetiku
4) Teroson - Terotex HV 400 (vosk)
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce Defika (puvodne Sundani boudy)

#64 Příspěvek od eliott » 26 zář 2010 18:58

turby píše:nastesti ano

tak jsem se uz asi rozmyslel jak osetrim ram a podvozek:

ven / podvozek
1) surik s fermezi
2) formex extra
3) nejakou vrchni syntetiku
4) Teroson - Terotex HV 400 (vosk)
Zvenu bych nechal našopovat zinkem a pak epoxydovou barvu :wink:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Rekonstrukce Defika (puvodne Sundani boudy)

#65 Příspěvek od turby » 26 zář 2010 21:42

no nasopovat bych to klidne nechal, ale tady v okoli neni kde. respektive o nikom blizko nevim.
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce Defika (puvodne Sundani boudy)

#66 Příspěvek od eliott » 26 zář 2010 21:53

Většinou to dělají tam co pískujou...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Rekonstrukce Defika (puvodne Sundani boudy)

#67 Příspěvek od turby » 27 zář 2010 12:05

Elliote, ja vim, ale bohuzel ne tady u nas. Co vim tak nejbliz v Praze, ale to je uz daleko jelikoz nemam nakladak ani velky prives takze za dopravu musim platit.
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Tom LTR
Příspěvky: 139
Registrován: 09 lis 2008 12:45
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce Defika (puvodne Sundani boudy)

#68 Příspěvek od Tom LTR » 27 zář 2010 14:42

Dělaj to v Cerhenicích...když jseš P východ..nejni to daleko

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Rekonstrukce Defika (puvodne Sundani boudy)

#69 Příspěvek od turby » 27 zář 2010 17:30

Tom LR: dik, je to uz sice 50 kilaku, ale porad lepsi nez dratem do oka.

PS
to je ta 1.Cerhenicka s.r.o.? To me snad pronasleduje, 1.Tousenska s.r.o. se moc neosvedcila :-)
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Tom LTR
Příspěvky: 139
Registrován: 09 lis 2008 12:45
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce Defika (puvodne Sundani boudy)

#70 Příspěvek od Tom LTR » 29 zář 2010 15:08

turby píše:Tom LR: dik, je to uz sice 50 kilaku, ale porad lepsi nez dratem do oka.

PS
to je ta 1.Cerhenicka s.r.o.? To me snad pronasleduje, 1.Tousenska s.r.o. se moc neosvedcila :-)

jj 1. Cerhenická... mám s nima dobrý zkušenosti s pískovánim...když se dohodne termín udělaj to na počkání....
Zavolej domluv se a uvidíš

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Rekonstrukce Defika (puvodne Sundani boudy)

#71 Příspěvek od turby » 06 říj 2010 22:01

takze mirny pokrok v mezich zakona. uz jsem ram presunul do zavrene a vytapene dilny a je komplet v suriku zevnitr i z venku. venku uz ta fermez jen tekla a tekla a nechtela schnout mrcha. ta oranzova je fakt za trest :D trochu jsem se zdrzel delanim novych ponku. ale frezka si uz konecne hovi na poradnem stole ktery se nemrdla :-)
Naposledy upravil(a) turby dne 06 říj 2010 22:10, celkem upraveno 1 x.
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Rekonstrukce Defika (puvodne Sundani boudy)

#72 Příspěvek od turby » 06 říj 2010 22:07

tak jsem mozna nasel neho solidniho na piskovani a sopovani. znate ho nekdo? od vetaranistu mam na nej dobre reference a neni to vubec daleko.

http://www.metalizace.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1130
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Rekonstrukce Defika (puvodne Sundani boudy)

#73 Příspěvek od Forsttimber » 01 lis 2010 18:55

chlapi da sa zohnat nejaky nakres z akych presne karosarskych dielov sa auto sklada? konkretne d1 pretoze kde pozeram nahradne plechy tak je tam len nazov bez fotky.
Real Land Rover is built, not bought

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Rekonstrukce Defika (puvodne Sundani boudy)

#74 Příspěvek od turby » 01 lis 2010 19:40

tady jsi krapet mimo, tady se sundavala bouda z Defa a to sedet myslim nebude :-)
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1130
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Rekonstrukce Defika (puvodne Sundani boudy)

#75 Příspěvek od Forsttimber » 01 lis 2010 20:25

ja viem len nechcem robit nove vlakno a je velmi pravdepodobne ze kde je def je aj disco :oops:
Real Land Rover is built, not bought

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Rekonstrukce Defika (puvodne Sundani boudy)

#76 Příspěvek od turby » 01 lis 2010 20:42

rozkresleni casti karoserie u defa jsem nikde nenasel. navic je tam dost dilu snytovanych dohromady a pri oprave je nutne je roznytovat. u diskarny je karoserie uplne jinak, respektive u defa je UPLNE jinak nez u ostatnich :-)

o co ti presne jde? zkus udelat nove vlakno o napsat co presne potrebujes. pocitam ze rozkresleni vsech casti kasle nikde nebude.
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3571
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce Defika (puvodne Sundani boudy)

#77 Příspěvek od VencaZE » 01 lis 2010 23:49

A co třeba Microcat.. ? Někde tady na foru byl odkaz na stažení..
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Rekonstrukce Defika (puvodne Sundani boudy)

#78 Příspěvek od turby » 10 lis 2010 20:40

Takze ram a veskere dily naprav jsou ve finalnim laku. Nakonec to dopadlo nasledovne:
1) zaklad fermez se surikem
2) formex
3) axapur plus (dvouslozkovy polyuretan) a to nakonec v netradicni sede RAL7031 :-)

Ten dvouslozkovy polyuretan vypada docela dobre. Pocitam, ze to bude lepsi nez epoxid jelikoz je to stale pruzne. Ale to se casem teprve uvidi. :-) Na cely ram stacil 1kg coz obnasi cca 1000Kc, na napravnice a zbytek se vyplacalo dalsi kilco. Nic levneho to teda neni :-) Jsem zvedavy jak bude nakonec ten sedy podvozek vypadat. Barva auta bude nespise tmave modra nebo tmave modro seda. tak by to snad mohlo dopadnout dobre.

Dneska dorazili i snad vsechny srouby a jeste cekam na nejake drobnosti , ktere se krapet zasekli v paddocku. Pak uz se zacne konecne skladat.

Lift 2'' bude nakonec pruziny Terrafirma TF019+TF018 a k tomu Big Bore Expedition tlumice. Vykseftoval jsem sice tlumice normalni delky, ale dam snizenou montaz jak dopredu tak dozadu. Vzadu je jeste "leveling unit", takze zadek snese nalozit hodne. Snad to bude fungovat :-)

Kde se necha koupit predni kardan s dvojitym krizem? Uprednostnuji nejake zahranici v EU jelikoz nemusim platit DPH a cekat na vratku :-)
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Rekonstrukce Defika (puvodne Sundani boudy)

#79 Příspěvek od turby » 10 lis 2010 20:51

Jeste nejake foto :-)
Přílohy
IMG_7151.jpg
(136.64 KiB) Staženo 771 x
IMG_7153.jpg
(123.53 KiB) Staženo 772 x
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce Defika (puvodne Sundani boudy)

#80 Příspěvek od eliott » 10 lis 2010 20:54

Šedá je dobrá :yes
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Odpovědět