Servisní interval Discovery II TD5
Moderátor: Miky_CZ
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Servisní interval Discovery II TD5
Motorový olej měnit po 20.000km spolu s odstředivým filtrem. Průtokový filtr vyměnit po 60.000km
5W-40
ACEA A1+B1. Použijte ACEA A3+B3 pokud je A1+B1 nedostupné
7,2 litrů
Převodový olej Manuál vyměnit po 40.000km
Texaco MTF94 - 2,4 litrů
Převodový olej Automat kontrola a případné doplnění po 20.000km a vyměnit po 40.000km spolu s filtrem
Dexron II D nebo Dexron III
Přídavná převodovka kontrola a případné doplnění po 20.000km a vyměnit po 40.000km
75W-90
API GL5 + MT1
Texaco Multigear, Castrol SAF-XO
2,1 Litrů
Olej v přední a zadní nápravě kontrola a případné doplnění po 20.000km a vyměnit po 160.000km
75W-90
API GL5 + MT1
Texaco Multigear
1,8l
Měníme po 60.000km Castrol SAF-XO
Filtr vzduchu vyměnit po 20.000km a vyčistit odtokové otvory
Palivový filtr vyměnit po 40.000km, a každých 20.000km vypustit odkalovací komoru filtru.
Filtr systému ACE vyměnit každých 120.000km
Filtr systému SLS vyměnit každých 100.00kmPlochý řemen příslušenství kontrolovat po 20.000 a vyměnit 160.000km pokud není potřeba dříve.
Propláchnout mezichladič stlačeného vzduchu (intercooler) každých 80.000km
Ostatní kapaliny kontrola a jejich doplnění po 20.000km
Olej servořízení a ACE: Texaco Cold Climate 14315, nebo STC50519
Brzdová kapalina: DOT4
Spojková kapalina: DOT4
Baterie dálkového ovládání vyměnit každých 40.000km nebo po dvou letech
Promazání křížů kardanů každých 20.000km
Vyměňte brzdovou kapalinu po dvou letech
Vyměňte nemrznoucí kapalinu po každých 60.000km
5W-40
ACEA A1+B1. Použijte ACEA A3+B3 pokud je A1+B1 nedostupné
7,2 litrů
Převodový olej Manuál vyměnit po 40.000km
Texaco MTF94 - 2,4 litrů
Převodový olej Automat kontrola a případné doplnění po 20.000km a vyměnit po 40.000km spolu s filtrem
Dexron II D nebo Dexron III
Přídavná převodovka kontrola a případné doplnění po 20.000km a vyměnit po 40.000km
75W-90
API GL5 + MT1
Texaco Multigear, Castrol SAF-XO
2,1 Litrů
Olej v přední a zadní nápravě kontrola a případné doplnění po 20.000km a vyměnit po 160.000km
75W-90
API GL5 + MT1
Texaco Multigear
1,8l
Měníme po 60.000km Castrol SAF-XO
Filtr vzduchu vyměnit po 20.000km a vyčistit odtokové otvory
Palivový filtr vyměnit po 40.000km, a každých 20.000km vypustit odkalovací komoru filtru.
Filtr systému ACE vyměnit každých 120.000km
Filtr systému SLS vyměnit každých 100.00kmPlochý řemen příslušenství kontrolovat po 20.000 a vyměnit 160.000km pokud není potřeba dříve.
Propláchnout mezichladič stlačeného vzduchu (intercooler) každých 80.000km
Ostatní kapaliny kontrola a jejich doplnění po 20.000km
Olej servořízení a ACE: Texaco Cold Climate 14315, nebo STC50519
Brzdová kapalina: DOT4
Spojková kapalina: DOT4
Baterie dálkového ovládání vyměnit každých 40.000km nebo po dvou letech
Promazání křížů kardanů každých 20.000km
Vyměňte brzdovou kapalinu po dvou letech
Vyměňte nemrznoucí kapalinu po každých 60.000km
Super, děkuji. Ještě otázečka. Přivezl jsem auto z D. Serviska vyplněná každých 15000km, ale jen razíítko a podpis. Poslední servis na autě byl na 90000km a ja to koupil s 94000. Tudíž vůbec netuším co vše na autě dělali. Na 110000 bych chtěl úplně plný servis se vším co tu píšeš. Není tajemství kolikpak mně to bude u vás stát? Alespň odhadem ten servis, filtry, oleje. Nebudeme hovořit o brzdách, spojce, či dalších věcech, které můžete objevit pokažené. Jen ten servis...l
Disco mi zachránilo život
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Mezichladič
Dotaz ten mezichladič se asi musí demontovat na to propláchnutí? A čím ho propláchnout? Vodou s nějakým odmašťovadlem nedo coje po ruce? Miloš II
Re: Mezichladič
staci ti na to prud vody...robil som to asi dvakrat na mojej 110tke je tam sice blby pristup kedze mam tri chladice za sebou ale da sa to....robil som to hlavne ked som jazdil vo vysokej suchej traveMiloš II píše:Dotaz ten mezichladič se asi musí demontovat na to propláchnutí? A čím ho propláchnout? Vodou s nějakým odmašťovadlem nedo coje po ruce? Miloš II
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Mezichladič
No jak jsi tu vodu s toho chladiče dostal Demontoval jsem gum potrubí a od pohledu to bylo mastný Miloš II
Re: Mezichladič
nie z vnutra z vonku....Miloš II píše:No jak jsi tu vodu s toho chladiče dostal Demontoval jsem gum potrubí a od pohledu to bylo mastný Miloš II
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Mezichladič
OK ale Admin psal propláchnout tedy takovej klystýr a dvojtej s chyninem tudíš zevnitř milý Lojzo jak to bylo ve Švejkovi A vo to tu de Miloš IIDanoDEF píše:nie z vnutra z vonku....Miloš II píše:No jak jsi tu vodu s toho chladiče dostal Demontoval jsem gum potrubí a od pohledu to bylo mastný Miloš II
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Mezichladič
Kuva sem se zapoměl přihlásit Miloš II
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Mezichladič
Rozmysli si rozmysli na své štěstí pomysli.V chaloupce máš svatý klid,můžeš do hospody jít pivo pít.Miloš II píše:Kuva sem se zapoměl přihlásit Miloš II
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Mezichladič
No bude najlepsie hodit otazku na Admina ako to myslel...ak zvnutra tak nech hodi mudrost ako a cim....Anonymous píše: OK ale Admin psal propláchnout tedy takovej klystýr a dvojtej s chyninem tudíš zevnitř milý Lojzo jak to bylo ve Švejkovi A vo to tu de Miloš II
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
mam nejaky otazecky:
- jak odkalit palivovej filtr
- kde je filtr systemu ACE
- jak vymenit pal. filtr, aby se mi nezavzdusnil system
Jinak naposledy jsem byl na 80 tis. prohlidce, takze bych mel mit vse vymeneno, jenom nevim, jestli jste mi u Mejznara delali i brzdovku a chladici. Z faktury to videt neni.
- jak odkalit palivovej filtr
- kde je filtr systemu ACE
- jak vymenit pal. filtr, aby se mi nezavzdusnil system
Jinak naposledy jsem byl na 80 tis. prohlidce, takze bych mel mit vse vymeneno, jenom nevim, jestli jste mi u Mejznara delali i brzdovku a chladici. Z faktury to videt neni.
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mezichladič
Miloš II píše: OK ale Admin psal propláchnout tedy takovej klystýr a dvojtej s chyninem tudíš zevnitř milý Lojzo jak to bylo ve Švejkovi A vo to tu de
No vidíš, nenapadlo mě jak jsem to opisoval to upřesnit.DanoDEF píše:No bude najlepsie hodit otazku na Admina ako to myslel...ak zvnutra tak nech hodi mudrost ako a cim....
Myšleno bude asi propláchnutí zvenčí aby se pročistilo žebrování a chladič lépe chladil.
Myšlenka propláchnout ho zevnitř není taky asi špatná, vypláchne se olej, případně další usazeniny které se tam mohou dostat skrze EGR ventil (pokud tam je). Stačí i technický benzín.
Po vyčištění nechat dostatečně dlouho vyschnout, pokud chytnou výpary, uvidíte a uslyšíte přeběhové otáčky motoru u svého miláčka. Potom tam dát co nejrychleji pětku, stát na brzdě a pustit spojku, jinak motor nechcípne
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
- Na filtru paliva je na spodu zátka, tak tu odšroubovat a vypustit obsah do nějaké nádobky.Stavros píše:mam nejaky otazecky:
- jak odkalit palivovej filtr
- kde je filtr systemu ACE
- jak vymenit pal. filtr, aby se mi nezavzdusnil system.
- Filtr ACE je v bloku hydraulikého systému, sbíhjí se tam trubky od pístnic.
- Demontuješ starej filtr, našroubuješ novej a otočíš klíčkem v zapalování do polohy kdy se rozsvítí kontrolky a začne běžet palivové čerpadlo. Asi po minutě se čerpadlo samo vypne. Vrátíš klíč zpět do nulové polohy a znova sním otočíš až se ti rozsvítí kontrolky. Tenhle postup opakovat 6x až 7x. Potom začneš startovat, bude to trvat o chvíli déle než normálně ale chytí. Tím máš odvzušněno
diky moc za pomoc, uz je mi to jasny, jinak zkotroloval jsem ten filtr na mechy - za zadnim svetlem a je uplne jak novej, takze bych se tim netrapil. Mam najeto 96 tis. Je to molitanova houbicka, takze by sel vyprat. Radsi odkalim i ten palivovej filtr, docela me zarazilo, ze je dulezitejsi a castejsi menit odstredivku nez prutokovej filtr, je mozny vymenit odstredivku bez vypusteni oleje - aby na me neco nevyteklo?
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mezichladič
Nedávno jsem čistil čidlo(v souvislosti cukání motoru) které je na hliníkovém sání bloku motoru a můžu říc že to byla pěkná bakula bordelu co byla nalepená na čidlu, proto se mi zdálo že vyčištění zevnitř by bylo účinější než zvenku. Tam to opláchne voda. Miloš IIAdmin píše:No vidíš, nenapadlo mě jak jsem to opisoval to upřesnit.
Myšleno bude asi propláchnutí zvenčí aby se pročistilo žebrování a chladič lépe chladil.
Myšlenka propláchnout ho zevnitř není taky asi špatná, vypláchne se olej, případně další usazeniny které se tam mohou dostat skrze EGR ventil (pokud tam je). Stačí i technický benzín.
Po vyčištění nechat dostatečně dlouho vyschnout, pokud chytnou výpary, uvidíte a uslyšíte přeběhové otáčky motoru u svého miláčka. Potom tam dát co nejrychleji pětku, stát na brzdě a pustit spojku, jinak motor nechcípne