ja myslim ze nejlepsi by bylo mit porad uzavrenou mezinapravuteslo píše:do automatu a borgwarner-u ide IID
pokial to ma byt crosscountry, tak by som nechal borgwaner. Budes mat o starost menej s radenim uzavierky.
Zamyslel by som sa nad lepsim chladenim automatu.
Myslim si, ze ABS je fajn vec,ale seriove ABS (kompresor) asi uvaris.
Chladene a drazkovane kotuce asi nebudu naskodu - nato boli vymyslene.
nezabudni na spravne nastavene dorazy - budes ich potrebovat velmi casto:)
do rychlostnych zavodov by som asi nechal oba stabilizatory. Moj Range bol s nimi neskutocny, ale to bolo na ceste.
silenbloky na motor a prevodovky budu dostavat poriadne dotela. Urcite by som ich preventivne vymenil pred prvym zavodom a podla toho ci vydrzia prvy zavod by som riesil bud vymeny standardnych, alebo nejake prepracovanejsie (typovo ako ponuka QT serivces).
Na chladenie by som pouzil vykonne elektricke ventilatory namiesto standardneho pohananeho remenom. Bud zapojene cez termostat, alebo pri zavodaku natvrdo pri starte - tu je moznosti kopec...
Drzim palce
chlazeni automatu, napada me jedine dat na pridavnou prevodovku takovou tu vanicku ktera zvetsi objem oleje a tim i trochu zlepsi chlazeni
dorazy jsou poreseny a stabilizatory ja ted ani nevim jestli tam jsou
na chlazeni bude vrtule na viskospojku plus dva elektricke ventilatory z klimy na vypinac