no já mám políčko v lese ...a cesta k němu je samí pařez.....každou chvíli za tento bazmecht visím na pařezu ,ani nemluvě o komplikacích když jedu pro dřevo,nebo případně v hlubokých kolejích ..je to takové ,,jak vyhodit kotvu"Pavel píše: ↑31 led 2022 13:58na poli pařezy nejsou,ono to bylo konstruováno jako traktůrek,ale to ti asi těžko někdo vysvětlítomáš štěpnička píše: ↑15 led 2022 12:33 A další prvek pro mne k nepochopení,aneb proč mít pod autem zbytečně dost místa,bude daleko lepší tam něco nafařit aby to driv sedlo na parez.. a vubec diky tomu je vse nizko,prědní špičky na rámu,pera...vše je to zbytečně nízko....a stačilo dát listy nad nápravu
další existence SIII
Moderátor: Rover
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: další existence SIII
Když to tak čtu, tak jsem si vzpomněl na menší vícestupňové přebodovky. Vyrábí je třeba Shimano. Možná by to bylo celkem progresivní řešení.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
No tak samozřejmě,už jsem do cirkulárky nahodil kotouč s jemnějším zubem .jen teď řeším nějakej příložník aby byl řez rovný,a vzhledem k tomu že jsem nevypouštěl olej,tak jsem se na víkend domluvil se zdravotní sestřičkou aby zastavila případné krvácení (převodovky)Pavel píše: ↑31 led 2022 16:08zkrátit převodovku přecetomáš štěpnička píše: ↑31 led 2022 15:01
ehhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm................... musím přemýšlet
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
zajímalo by mne jaký přínos má konverze LT77 pak mezikus konverze a na tom našroubovaná přídavná převodovka ze serie ??.... proč nedat rovnou LT 77 a za ní nechat LT 230 ?
a jak je to pak se zadním kardanem u S88? přeci jen už takhle není zadní kardan moc dlouhý a ta konverze ať tak nebo tak mi vychází cca o 10 cm delší než původní převodovka
a jak je to pak se zadním kardanem u S88? přeci jen už takhle není zadní kardan moc dlouhý a ta konverze ať tak nebo tak mi vychází cca o 10 cm delší než původní převodovka
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6487
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: další existence SIII
Dozadu už pak kardan vubec nedáváš, to se doskládá z několika hardy spojek přímo mezi buben ručky a zadní diferák.
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
a nějaký normálnější zkušenosti?
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
a další věc,z legislativních důvodů do auta asi bohužel nepůjde V8...s čímž se teda opravdu nemohu smířit nějaké známé úpravy té benzinové dvapůlky které by ji přidali koně a krouťák? cestou turba se mi uplně jít nechce ,spíš jsem si myslel na nějaký kompresor ...jen nevím zda použít třeba VW G60 ,nebo třeba Orlík
Re: další existence SIII
https://www.automotivecomp.com/services ... -services/
SU karburátor + vačka + Stage 2 hlava s kompresním poměrem 9:1 údajně +43BHP, tj. 120BHP (SAE), tzn cca 105 - 110k DIN, je to odzkoušený dobový tuning, který se dělá už 40 let, ale stojí to docela raketu.
SU karburátor + vačka + Stage 2 hlava s kompresním poměrem 9:1 údajně +43BHP, tj. 120BHP (SAE), tzn cca 105 - 110k DIN, je to odzkoušený dobový tuning, který se dělá už 40 let, ale stojí to docela raketu.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: další existence SIII
Jinak moji dva a čtvrtku měli před dvěma lety v práci Pavel s Alešem, je kromě tvrzených ventilových sedel úplně standardní a jede jako sen.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
to už vypadá jako slušné parametry ,nezmiňují někde i jaký je Krouťák? ,a ty díly jsou objednatelné?Neklan píše: ↑17 úno 2022 16:19 https://www.automotivecomp.com/services ... -services/
SU karburátor + vačka + Stage 2 hlava s kompresním poměrem 9:1 údajně +43BHP, tj. 120BHP (SAE), tzn cca 105 - 110k DIN, je to odzkoušený dobový tuning, který se dělá už 40 let, ale stojí to docela raketu.
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
Já mám trochu jiné sání,nicméně zrovna tohle by šlo i svařit
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
Může mi někdo osvětlit proč motor s karbikem co ma šoupátko a jehlu tak pěkně jede?-v čem jsou lepší než normální karburátor?
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6487
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: další existence SIII
já znám jednoho, co to nechává ležet ladem ve stodole....
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6487
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: další existence SIII
A neni to málo antone pavloviči?
Re: další existence SIII
Když už to děláš, nechceš náhodou dát dohromady i mojí Pandu ( 2A) ? Jedno nebo dvě auta ... Mám jí na bílých číslech, že bych se někdy konečně svezl se Serií po dálnici ...
Technologie pro zahradní jezírka
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
Máš ji ve čtyřkolce???
Re: další existence SIII
Martinova Panda je určitě ve čtyřkolce