Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
ahoj, dneska som prisiel k autu a mal som vyfucane predne mechy. Nastartoval som dofukali a drzali ale ako nahle som auto vypol z motoroveho priestoru som pocul unikat vzduch. Neskumal som to este blizsie a chcem sa spytat ci uz mal niekto takyto problem a na co sa mam pripravit. diky za postrehy
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
neboj niesi sam Priprav sa na to, ze budes musiet najst miesto uniku (mechy, vedenie, ventilovy blok)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
ochladilo se a to je pricina uniku...uhlic píše:ahoj, dneska som prisiel k autu a mal som vyfucane predne mechy. Nastartoval som dofukali a drzali ale ako nahle som auto vypol z motoroveho priestoru som pocul unikat vzduch. Neskumal som to este blizsie a chcem sa spytat ci uz mal niekto takyto problem a na co sa mam pripravit. diky za postrehy
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
podle toho poznáš, že je zima
mě drží podvozek jaro, léto, podzim, ale příjdou teploty kolem nuly a přes noc se mi vyfoukne, ale stejně ho
Honza
mě drží podvozek jaro, léto, podzim, ale příjdou teploty kolem nuly a přes noc se mi vyfoukne, ale stejně ho
Honza
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
jeto dost pocut tak dufam ze to hned najdem a myslim ze to ide niekde od bloku alebo kompresoru pripadne predny mech lavy ale skor vyfuci pravy takze blok alebo kompresor......teoreticky keby bol blok alebo kompresor vadny aka narocna je oprava s opravnymi sadami?
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
to zalezi od toho aky si zrucny prip. si vygoogli niekde postup, aby si mal predstavu
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Já mám po ochlazení problém možná ještě výraznější. Auto mě spadne téměř hned a občas mu i dost trvá, než se zase zvedne. Při špatné konstelaci hvězd klidně i několik minut. Měnil jsem 2 měchy, 14dní to valilo jak nikdy předtím a teď to je katastrofa
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Doporučuji vyměnit všechny měchy, sušičku vzduchu a filtr na bloku a pokud máš v pohodě kompresor a blok, je to bezproblémové a komfortní.
Kamarádovi se stalo, že v sušičce měl místo kuliček spíše jen prach a ten mu neustále zanášel ventilky v bloku a ten mu tím pádem neustále podcházel, tak pozor i na to
Kamarádovi se stalo, že v sušičce měl místo kuliček spíše jen prach a ten mu neustále zanášel ventilky v bloku a ten mu tím pádem neustále podcházel, tak pozor i na to
ex Audi80, ex Fabka, ex Oktávia 2, ex Oktávia 3, ex E46ci, ex FL2, ex P38, ex XJ8, ex D4
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Já když jsem otevřel kompresor na D2 tak z něj vytekla voda - sušička už prostě nesušila.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
P38 ma sofistikovany system, kedy je vysusac obojsmerny. Ked tlaci kompresor do systemu, tak vysusa vzduch z komresora a ked odpusta z mechov, tak ho zas cez vysusac v opacnom smere vypusta von. Tym asi vie nejaku cast vlhkosti odstranit.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
U D2 je to takto taky a u náklaďáků se to takhle dělá běžně. Jenom to není 100% účinné, tak že se vysoušeč postupně vyčerpává.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
vysusac som par krat uz "generalkoval" a bol som prekvapeny, ze mu na prvy pohlad vobec nic nebolo
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Já jsem ty kuličky vysypal do plechového hrnku a nechal v něm na vařiči vysušit. A po ochlazení dal zpátky. Nějak se mi nechtělo shánět kartuši s kuličkama do náklaďáku a přesypávat je tam.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Děkuju za rady Zkusil jsem "vypéct" náplň sušičky na topení při cca 70°C. Pak jsem nasypal kuličky zpátky, ale zlepšení žádné.
Vypadá, že je v pánubohu levý zadní měch, protože když se auto začne zvedat, je zadní levý poslední, který se dofoukne a občas je u něho slyšet syčení - vyměním příští týden zadní měchy + filtr na kompresoru
Mám přetěsňovat EAS blok třeba jenom preventivně? Jak dlouho to může cca zabrat? Úplný kopyto nejsem, ale hodinář zrovna taky ne :-D
Vypadá, že je v pánubohu levý zadní měch, protože když se auto začne zvedat, je zadní levý poslední, který se dofoukne a občas je u něho slyšet syčení - vyměním příští týden zadní měchy + filtr na kompresoru
Mám přetěsňovat EAS blok třeba jenom preventivně? Jak dlouho to může cca zabrat? Úplný kopyto nejsem, ale hodinář zrovna taky ne :-D
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Objednal som si opravné sady na ventiloveho bloku, kompresor aj sušič vzduchu uvidíme čo to správy.
Tiež sa mi včera dlho fukali predné mechy možno 5 minút ale ako sa nafúkli bolo to v pohode. Zamkol som podvozok tlačítko vedľa polôh podvozku a drží to.
Tiež sa mi včera dlho fukali predné mechy možno 5 minút ale ako sa nafúkli bolo to v pohode. Zamkol som podvozok tlačítko vedľa polôh podvozku a drží to.
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Mám nový poznatek Nechal jsem auto přes noc s otevřenýma dveřma, abych vyřadil eas a nekleslo. Tím bych vyloučil měchy?
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Nemôžu to byť snímače výšky? .... U mňa to bude nejaké tesnenie pretože pri mínusových teplotách počuť pri kompresor a bloku únik vzduchu.
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Dneska jsem zase jel kus po dorazech (divný je, že nemám nikdy eas fault?). Tak jsem si řekl, že budu hledat a při umývání podvozku wapkou jsem uviděl bublinky na levým zadním měchu. Takže u mě je ten únik měchem asi tak markantní, že se to někdy prostě ani nezvedne nebo až po krucinál hodně dlouhé době. Zvláštní je, že když jsem to měl na nejvyšší polohu, tak auto vydrželo víc jak 24h bez změny výšky (při otevřených dveřích)Dario345 píše:Mám nový poznatek Nechal jsem auto přes noc s otevřenýma dveřma, abych vyřadil eas a nekleslo. Tím bych vyloučil měchy?
Pořád je co se učit
PS: Jak jsi na tom s repasem EAS blocku? Děláš nějaké foto? Rád bych se potom kdyžtak inspiroval, co mě může čekat Díky
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Ešte nemám diely doma prídu asi zajtra
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Dario345 píše:Dneska jsem zase jel kus po dorazech (divný je, že nemám nikdy eas fault?). Tak jsem si řekl, že budu hledat a při umývání podvozku wapkou jsem uviděl bublinky na levým zadním měchu. Takže u mě je ten únik měchem asi tak markantní, že se to někdy prostě ani nezvedne nebo až po krucinál hodně dlouhé době. Zvláštní je, že když jsem to měl na nejvyšší polohu, tak auto vydrželo víc jak 24h bez změny výšky (při otevřených dveřích)Dario345 píše:Mám nový poznatek Nechal jsem auto přes noc s otevřenýma dveřma, abych vyřadil eas a nekleslo. Tím bych vyloučil měchy?
Pořád je co se učit
PS: Jak jsi na tom s repasem EAS blocku? Děláš nějaké foto? Rád bych se potom kdyžtak inspiroval, co mě může čekat Díky
to ze drzi pri nejvetsim tlaku je absolutne normalni. Hadicky těsni bokem stěny a měchy jsou pri plnem rozrolovani mimo otevrene praskliny.