RR Vogue 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t?
RR Vogue 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t?
Zdravím všechny,
pročítám si jako začátečník fórum a ztracený mezi zkratkami, modely a motorizacemi Range Roverů si vše postupně rozplétám.
Chtě bych si pořídit pracovní auto do 300.000 Kč, ve kterém se budu cítit dobře i při soukromé jízdě. (měl jsem do teď soukromě Kodiaqa).
Potřeboval bych tahat vlek do 3,5 tun, byla by motorizace 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t vhodná?
Pochopil jsem, že Sport je menší než classic, ale nejsem si jistý, zda classic = vogue? SE a HSE je potom výbava že?
Moc děkuji za upřesnění a případné doporučení, kdyby zvolená kombinace nebyla vhodná.
Moc děkuji za ochotu a pomoc s výběrem.
PS: Kdyby si někdo zkušený dal práci s článkem o rocích, modelech, motorizacích a výbavách, tak by to bylo pro každého nováčka jistě „koulervoucí“.
pročítám si jako začátečník fórum a ztracený mezi zkratkami, modely a motorizacemi Range Roverů si vše postupně rozplétám.
Chtě bych si pořídit pracovní auto do 300.000 Kč, ve kterém se budu cítit dobře i při soukromé jízdě. (měl jsem do teď soukromě Kodiaqa).
Potřeboval bych tahat vlek do 3,5 tun, byla by motorizace 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t vhodná?
Pochopil jsem, že Sport je menší než classic, ale nejsem si jistý, zda classic = vogue? SE a HSE je potom výbava že?
Moc děkuji za upřesnění a případné doporučení, kdyby zvolená kombinace nebyla vhodná.
Moc děkuji za ochotu a pomoc s výběrem.
PS: Kdyby si někdo zkušený dal práci s článkem o rocích, modelech, motorizacích a výbavách, tak by to bylo pro každého nováčka jistě „koulervoucí“.
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR Vogue 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t?
Skusim aj ked u RR niesom uplne doma, ale generacne Classic, P38, L322, L405 a teraz posledna netusim, tie cisla su interne oznacenia automobilky. Co sa tyka tahania s kazdym modernym dieslom od 3.0 objemu sa taha bez problemov a s V8 benzinom tiez ak funguju Podla motorizacie v nadpise pozeras generaciu ktora sa oznacuje L322. Se, Hse, Vogue, Autobiography su oznacenia vybavy.
LR DEFENDER 110 SW
Re: RR Vogue 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t?
Super, díky moc za info.komin píše: ↑09 kvě 2022 13:25 Skusim aj ked u RR niesom uplne doma, ale generacne Classic, P38, L322, L405 a teraz posledna netusim, tie cisla su interne oznacenia automobilky. Co sa tyka tahania s kazdym modernym dieslom od 3.0 objemu sa taha bez problemov a s V8 benzinom tiez ak funguju Podla motorizacie v nadpise pozeras generaciu ktora sa oznacuje L322. Se, Hse, Vogue, Autobiography su oznacenia vybavy.
Vypadá to, že tu s takovým autem nikdo náklady netahá.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: RR Vogue 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t?
Ale tahá, Třeba TOm Heisig přijel s nákladem z anglie, pak jsme tady taky různě tahali auta.
Za mě naprosto bez problémů.
Já teda tahám D3 4,4V8 benzin ale nafta je na tahání lepší.
Miky
Za mě naprosto bez problémů.
Já teda tahám D3 4,4V8 benzin ale nafta je na tahání lepší.
Miky
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: RR Vogue 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t?
RR TDV8 je jedna z najlepsich volieb na tahanie 3,5t privesu. Motor silny, auto stabilne. Urcite odporucam.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR Vogue 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t?
Přesně jak píše Miky, nafta je na tahání lepší (v8 nafta samozřejmě), má to krouťák odspodu, takže se s tím dá jet pohodlně, s atmosférickým benzínem a 3,5t za prdelí to už musíš dost točit v kopcích.
Jinak si to tu zkus pročíst, napsáno toho bylo dost. FFRR L322 a RRS L320 jsou naprosto odlišná auta, koncepcí, podvozkem, atd. Je potřeba si oba projet a říct si co Ti vyhovuje víc.
Na tahání za mě TDV8 je ideální, ať už 3.6 nebo ještě lepší 4.4, u které se ale nevejdeš do Tvého limitu.
Když TDV8 3.6, tak doporučím verze bez DPF, jede víc, o starost míň a přitom to plní stejnou normu co verze s DPF.
A až na L322 nedám dopustit a RRS nemám rád, tak vyloženě na tahání je RRS s 3.6 lepší - je tužší a ještě stabilnější. Ovšem to je za mě jediné její pozitivum oproti L322
Jinak si to tu zkus pročíst, napsáno toho bylo dost. FFRR L322 a RRS L320 jsou naprosto odlišná auta, koncepcí, podvozkem, atd. Je potřeba si oba projet a říct si co Ti vyhovuje víc.
Na tahání za mě TDV8 je ideální, ať už 3.6 nebo ještě lepší 4.4, u které se ale nevejdeš do Tvého limitu.
Když TDV8 3.6, tak doporučím verze bez DPF, jede víc, o starost míň a přitom to plní stejnou normu co verze s DPF.
A až na L322 nedám dopustit a RRS nemám rád, tak vyloženě na tahání je RRS s 3.6 lepší - je tužší a ještě stabilnější. Ovšem to je za mě jediné její pozitivum oproti L322
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR Vogue 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t?
Souhlasím hlavně s teorii že Sport je asi nejlepší volba pro tahaní velkého plata do 3,5t. při zatížení koule cca 100-150kg. Tlak v zadních pneumatikách vozu 3-3,2atm. Mám srovnání na dlouhých cestách i po okreskách při tahání váhy 3,5-4t na kouli s vozem MB GL
350CDI r.v. 2016, RR Sport FL 3,0TDV6 r.v. 2011, RR L322 3.6TDV8 r.v. 2008 a RR L405 4,4TDV8 r.v. 2014
- MB GL 350CDI, nápravy a výkon nedostačující, spolehlivé auto s nájezdem kolem 200tis km, sedačky pokud se nejedna o příplatkovou AMG verzi špatné - placaté. Celkovy dojem s auta- jede to jako autobus, všude to dojede, ale moc to nenadchne. Rádio hraje na zpravodajství ok. spotřeba cca 11-12.5l
- RR Sport 3,0TDV6, nápravy pevné, je cítit silná stabilita při manévrování po okreskách. Sport má podle mě nejmenší snahu se pohupovat na nerovnostech a rozhazovat vozík. Motor dostatečně progresivní, ale s obavou přidat do kopce (menší obava je s novým motorem ale pořád zůstává otazník na předním skle) tak člověk jede stejně jako s autobusem. Pomalu a v klidu kupředu. Sedačky pohodlné ale né pro veliké lidi. Menší prostor v kabine je proti GL a RR cítit. Radio má příjemný projev dá se poslouchat i muzika. spotřeba cca 11-11.5l
- RR L322 3.6TDV8, nápravy proti Sporta jakoby neunesly auto, jde cítit že vozidlo méně reaguje na volant a nechce se mu do zatáček tak ochotně. Motor je dostatečný a obavy využít jeho potenciál jsou minimální rezerva na krizové situace, né moc velká. Sedačky velmi pohodlné, místo v kabině ohromné. Rádio je použitelné i na koncerty od Bacha. 12-14l
- RR L405 4,4TDV8, nápravy jsou pevné, vedení auta výborné, odezva je i od elektrického řízení velmi přesná a rychlá. Jedinej problém mám s aktivní stabilizací ASS která v malé rychlosti vozík spíše roztancuje. Funguje to dobře až při táhlé rychlé zatáčce. Kde tlak v systému je natolik velký že stabilizátor ztuhne a auto přestane uhýbat při pohupování na okreskách. šířka pneumatik na ráfku 22" jde poznat v kolejích kde se auto snaží jet svoji stopu a při jeho váze se mu to docela daří. Nevýhodou je absence jízdních režimů, chování ASS, motoru, převodovky (má pouze D nebo S). Srovnávám to se sportem který se bez ACE chová lepe než L405 s ASS. Každopádně projev motoru 448DT je famózní. Nejen že má spodek bez vibrací pod zátěží, ale navíc jede jak střelený v celém rozsahu otáček. Rezerva na krizové situace dokonalá. Sedačky velmi pohodlné stavitelné prakticky ve všech stavech. Radio Meridian dokonale dokáže zahrát s rezervou concert nebo diskotéku. spotřeba 12-14.5l
350CDI r.v. 2016, RR Sport FL 3,0TDV6 r.v. 2011, RR L322 3.6TDV8 r.v. 2008 a RR L405 4,4TDV8 r.v. 2014
- MB GL 350CDI, nápravy a výkon nedostačující, spolehlivé auto s nájezdem kolem 200tis km, sedačky pokud se nejedna o příplatkovou AMG verzi špatné - placaté. Celkovy dojem s auta- jede to jako autobus, všude to dojede, ale moc to nenadchne. Rádio hraje na zpravodajství ok. spotřeba cca 11-12.5l
- RR Sport 3,0TDV6, nápravy pevné, je cítit silná stabilita při manévrování po okreskách. Sport má podle mě nejmenší snahu se pohupovat na nerovnostech a rozhazovat vozík. Motor dostatečně progresivní, ale s obavou přidat do kopce (menší obava je s novým motorem ale pořád zůstává otazník na předním skle) tak člověk jede stejně jako s autobusem. Pomalu a v klidu kupředu. Sedačky pohodlné ale né pro veliké lidi. Menší prostor v kabine je proti GL a RR cítit. Radio má příjemný projev dá se poslouchat i muzika. spotřeba cca 11-11.5l
- RR L322 3.6TDV8, nápravy proti Sporta jakoby neunesly auto, jde cítit že vozidlo méně reaguje na volant a nechce se mu do zatáček tak ochotně. Motor je dostatečný a obavy využít jeho potenciál jsou minimální rezerva na krizové situace, né moc velká. Sedačky velmi pohodlné, místo v kabině ohromné. Rádio je použitelné i na koncerty od Bacha. 12-14l
- RR L405 4,4TDV8, nápravy jsou pevné, vedení auta výborné, odezva je i od elektrického řízení velmi přesná a rychlá. Jedinej problém mám s aktivní stabilizací ASS která v malé rychlosti vozík spíše roztancuje. Funguje to dobře až při táhlé rychlé zatáčce. Kde tlak v systému je natolik velký že stabilizátor ztuhne a auto přestane uhýbat při pohupování na okreskách. šířka pneumatik na ráfku 22" jde poznat v kolejích kde se auto snaží jet svoji stopu a při jeho váze se mu to docela daří. Nevýhodou je absence jízdních režimů, chování ASS, motoru, převodovky (má pouze D nebo S). Srovnávám to se sportem který se bez ACE chová lepe než L405 s ASS. Každopádně projev motoru 448DT je famózní. Nejen že má spodek bez vibrací pod zátěží, ale navíc jede jak střelený v celém rozsahu otáček. Rezerva na krizové situace dokonalá. Sedačky velmi pohodlné stavitelné prakticky ve všech stavech. Radio Meridian dokonale dokáže zahrát s rezervou concert nebo diskotéku. spotřeba 12-14.5l
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR Vogue 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t?
4.4 TDV8 / SDV8 448DT je úplně někde jinde a ještě daleko lepší na tahání, v RR L322 ještě ve spojení s VDS tlumiči je to zase dál, ale tam není šance se dostat finančně s limitem 300tis.Kč
A RR Sport jsem samozřejmě myslel s TDV8 na tahání
A RR Sport jsem samozřejmě myslel s TDV8 na tahání
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR Vogue 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t?
Ale ja nemám sporta v TDV8
úplne sem nepochopil jak ty VDS tlumiče fungují. Schazí mi prostě setup u L405.